Cover

LEADER 01588ntm a22003617u 4500
001 zp2631
041 |a cze 
100 1 |a Labudková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm 
246 |a The marketing environment of the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm 
260 |c 2006 
300 |a 79 s., 15 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a nestátní neziskové organizace 
653 |a marketingové vnitřní a vnější prostředí 
653 |a Česká katolická charita 
653 |a Farní charita Rožnov pod Radhoštěm 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a non-government non-profit association 
653 |a marketing inside and outside environment 
653 |a the Association of the Czech catholic Charity 
653 |a the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm 
653 |a special questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2064  |y Plný text v Digitální knihovně UTB