Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krčová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 54 s., 13 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01465ntm a22003857u 4500
001 zp2629
041 |a cze 
100 1 |a Krčová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli 
246 |a Telemarketing as an effective tool of communications in the relation to the customer 
260 |c 2006 
300 |a 54 s., 13 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a telemarketing 
653 |a operátor 
653 |a aktivní a pasivní telemarketing 
653 |a mystery caaling 
653 |a skript hovoru 
653 |a supervizor 
653 |a námitky 
653 |a telemarketing 
653 |a operator 
653 |a activ 
653 |a passive telemarketing 
653 |a supervisor 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/635  |y Plný text v Digitální knihovně UTB