Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kaňovský, Ivo (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01287ntm a22003377u 4500
001 zp26177
041 |a cze 
100 1 |a Kaňovský, Ivo  |4 dis 
245 1 0 |a Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec 
246 |a Corporate Identity of the Zámecké Vinařství Bzenec Company 
260 |c 2012 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a corporate identity 
653 |a značka 
653 |a Zámecké vinařství Bzenec 
653 |a Marketing 
653 |a corporate identity 
653 |a brand 
653 |a Zámecké vinařství Bzenec 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22908  |y Plný text v Digitální knihovně UTB