Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šabata, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01553ntm a22004097u 4500
001 zp26139
041 |a cze 
100 1 |a Šabata, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací 
246 |a Use of User-generated Multimedia Content from the Perspective of Marketing Communications 
260 |c 2012 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Uživateli generovaný obsah 
653 |a multimédia 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a nová média 
653 |a elektronická média 
653 |a sociální média 
653 |a User generated content 
653 |a multimedia 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a new media 
653 |a electronic media 
653 |a social media 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18912  |y Plný text v Digitální knihovně UTB