Herausforderung einer internationalen Zusammenarbeit zwischen Skoda Auto und Volkswagen

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rádlová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Neyer, Anne-Kathrin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 44 s.

Cover

LEADER 01400ntm a22003857u 4500
001 zp2612
041 |a ger 
100 1 |a Rádlová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Herausforderung einer internationalen Zusammenarbeit zwischen Skoda Auto und Volkswagen 
246 |a The challenge of an international cooperation between Skoda car and Volkswagen 
260 |c 2006 
300 |a 44 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a Fusion 
653 |a Soft Facts 
653 |a Hard Facts 
653 |a SWOT 
653 |a Porter Analyse 
653 |a Kulturdimensionen nach Hofstede 
653 |a Merger 
653 |a Soft Facts 
653 |a Hard Facts 
653 |a SWOT 
653 |a Porter Analysis 
653 |a Hofstede's Culture dimensions 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Neyer, Anne-Kathrin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1534  |y Plný text v Digitální knihovně UTB