Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ondilla, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 49 s. (62 102 znaků)

Cover

LEADER 01362ntm a22003377u 4500
001 zp26082
041 |a cze 
100 1 |a Ondilla, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa 
246 |a Shop Windows and the RENOME Loyalty Program as Means of Sales Promotion of the Bata Company 
260 |c 2012 
300 |a 49 s. (62 102 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a podpora prodeje 
653 |a výkladní skříň 
653 |a věrnostní program 
653 |a nákupní chování 
653 |a sales promotion 
653 |a shop window 
653 |a loyalty program 
653 |a consumer behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18801  |y Plný text v Digitální knihovně UTB