Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Měsíčková, Bohumila (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 62 s. (73 515 znaků) 21 příloh

Cover

LEADER 01561ntm a22004097u 4500
001 zp26073
041 |a cze 
100 1 |a Měsíčková, Bohumila  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy 
246 |a Effective Use of Support Tools in Retail Sales with a Focus on Lotteries, Contests and Loyalty Programs 
260 |c 2012 
300 |a 62 s. (73 515 znaků) 21 příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a podpora prodeje 
653 |a soutěž 
653 |a loterie 
653 |a věrnostní program 
653 |a efektivita 
653 |a spotřebitel 
653 |a maloobchod 
653 |a sales promotion 
653 |a contest 
653 |a lottery 
653 |a loyalty program 
653 |a effectiveness 
653 |a consumer 
653 |a retail 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19544  |y Plný text v Digitální knihovně UTB