Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marešová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01395ntm a22003497u 4500
001 zp26070
041 |a cze 
100 1 |a Marešová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. 
246 |a Marketing Communication of the Lázně Františkovy Lázně a.s. Tourist Destination 
260 |c 2013 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a lázeňství 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a Františkovy Lázně 
653 |a marketingový mix 
653 |a Travel tourism 
653 |a marketing communication 
653 |a Františkovy Lázně 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23785  |y Plný text v Digitální knihovně UTB