Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Machů, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 62 s. (81.309 znaků)

Cover

LEADER 01466ntm a22003857u 4500
001 zp26068
041 |a cze 
100 1 |a Machů, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje 
246 |a Specifics and Effectiveness of Visual Point-of-Sale Promotional Materials 
260 |c 2012 
300 |a 62 s. (81.309 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a podpora prodeje 
653 |a merchandisign 
653 |a POS materiály 
653 |a potřeby zákazníka 
653 |a Marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a sales support 
653 |a merchandising 
653 |a POS materials 
653 |a consumer?s needs 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18890  |y Plný text v Digitální knihovně UTB