Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hantychová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 69 s. (88 295 znaků)

Cover

LEADER 01148ntm a22002897u 4500
001 zp26056
041 |a cze 
100 1 |a Hantychová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu 
246 |a Event Marketing and its Place in the Communications Mix 
260 |c 2013 
300 |a 69 s. (88 295 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a event marketing 
653 |a strategie 
653 |a event marketing 
653 |a strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23690  |y Plný text v Digitální knihovně UTB