Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořák, Jan (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 62 s. (72 132 znaků)

Cover

LEADER 01552ntm a22004097u 4500
001 zp26052
041 |a cze 
100 1 |a Dvořák, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou 
246 |a Use of Ambient Media in Marketing Communications and Their Relation to Creativity 
260 |c 2012 
300 |a 62 s. (72 132 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Ambientní média 
653 |a ambient 
653 |a nová média 
653 |a guerilla 
653 |a kreativní festivaly 
653 |a kreativní kampaně 
653 |a úspěch netradičních forem reklamy 
653 |a Ambient media 
653 |a ambient advertising 
653 |a guerrilla 
653 |a new media 
653 |a creativity 
653 |a creative festivals 
653 |a creative campaigns 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19493  |y Plný text v Digitální knihovně UTB