Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Daniel, Matej (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 66 s. (110 093 znaků v. mezer)

Cover

LEADER 01354ntm a22003377u 4500
001 zp26049
041 |a cze 
100 1 |a Daniel, Matej  |4 dis 
245 1 0 |a Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků 
246 |a Film Genre Signs and their Use in Creating Audiovisual Commercials 
260 |c 2012 
300 |a 66 s. (110 093 znaků v. mezer) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a audiovizuální propagační prostředky 
653 |a reklama 
653 |a film 
653 |a filmový žánr 
653 |a audio-visual commercials 
653 |a advertising 
653 |a movie 
653 |a movie genre 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19517  |y Plný text v Digitální knihovně UTB