Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrázková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01510ntm a22004337u 4500
001 zp26017
041 |a cze 
100 1 |a Mrázková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice 
246 |a Event marketing as a Self-promotion Tool of a Regional Radio Station 
260 |c 2012 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a self-promotion 
653 |a on-air 
653 |a off-air 
653 |a event marketing 
653 |a médium 
653 |a rozhlas 
653 |a rozhlasový formát 
653 |a Radio Zlín 
653 |a self-promotion 
653 |a on-air 
653 |a off-air 
653 |a event marketing 
653 |a medium 
653 |a radio broadcast 
653 |a radio broadcasting format 
653 |a Radio Zlin 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19334  |y Plný text v Digitální knihovně UTB