Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lukáč, Peter (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01301ntm a22003377u 4500
001 zp26013
041 |a cze 
100 1 |a Lukáč, Peter  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace 
246 |a Marketing Mix of a Company with Emphasis on Marketing Communications 
260 |c 2012 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a strategické plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing 
653 |a strategic planning 
653 |a marketing mix 
653 |a promotional mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19163  |y Plný text v Digitální knihovně UTB