Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ivanušićová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Zicha, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 125 s.

Cover

LEADER 01591ntm a22003737u 4500
001 zp25622
041 |a cze 
100 1 |a Ivanušićová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice 
246 |a A Using of Territorial Marketing as a Tool for Development of Tourism in Otrokovice 
260 |c 2012 
300 |a 125 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development 
500 |a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a teritoriální marketing 
653 |a rozšířený marketingový mix obce 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketingová rajonizace cestovního ruchu 
653 |a turistický region 
653 |a koncepce rozvoje cestovního ruchu 
653 |a territorial marketing 
653 |a city marketing mix 
653 |a tourism 
653 |a tourist region 
653 |a tourism development concept 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zicha, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19350  |y Plný text v Digitální knihovně UTB