Návrh reklamní kampaně nového modelu Chevrolet pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mládková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01293ntm a22003137u 4500
001 zp2558
041 |a cze 
100 1 |a Mládková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh reklamní kampaně nového modelu Chevrolet pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser 
246 |a The suggestion of the advertising campaign of the new type of Chevrolet for the company Promoprodukce-Artur Kaiser 
260 |c 2006 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a reklama 
653 |a prezentace nového vozu 
653 |a advertising campaign 
653 |a advertisment 
653 |a presentation of a new car 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/505  |y Plný text v Digitální knihovně UTB