Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Pivnička, Michal (Dissertant)
Other Authors Vašková, Jana (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2006
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description79 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp2543
041 |a cze 
100 1 |a Pivnička, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe 
246 |a Analysis of propagation the products of competitive brands with orthopaedic and diabetic footwear in North and South America 
260 |c 2006 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a diabetes mellitus 
653 |a obuv pro diabetiky 
653 |a komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a osobní prodej 
653 |a přímý marketing 
653 |a katalog 
653 |a internetové stránky 
653 |a diabetes mellitus 
653 |a diabetic footwear 
653 |a promotional mix 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a personal selling 
653 |a direct marketing 
653 |a cataloue 
653 |a web side 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1126  |y Plný text v Digitální knihovně UTB