LEADER 02379ntm a22008897u 4500
001 zp25382
041 |a cze 
100 1 |a Vaněk, Stanislav  |4 dis 
245 1 0 |a Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika 
246 |a Friedrich Nietzsche's Conception of Education and Social Education 
260 |c 2012 
300 |a 97 stran 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra společenských věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Alkohol 
653 |a celistvost 
653 |a čaj 
653 |a génius 
653 |a káva 
653 |a klima 
653 |a lenost 
653 |a místo 
653 |a moc 
653 |a morálka 
653 |a myšlení 
653 |a nadčlověk 
653 |a návrat téhož 
653 |a paměť 
653 |a pomíjivá věčnost 
653 |a pud 
653 |a rozum 
653 |a sebezáchova 
653 |a sociální pedagogika 
653 |a tvoření 
653 |a učení 
653 |a učitel 
653 |a vášeň 
653 |a vůle 
653 |a výchova 
653 |a výživa 
653 |a vzdělání 
653 |a Alkohol 
653 |a integrity 
653 |a tea 
653 |a genius 
653 |a coffee 
653 |a climate 
653 |a laziness 
653 |a place 
653 |a power 
653 |a morality 
653 |a thinking 
653 |a superman/overman 
653 |a eternal recurrence of the same events 
653 |a memory 
653 |a fleeting eternity 
653 |a instinkt 
653 |a reason 
653 |a self-preservation 
653 |a social pedagogy 
653 |a creation 
653 |a learning 
653 |a teacher 
653 |a passion 
653 |a will 
653 |a upbringing 
653 |a nourishment 
653 |a education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dolák, Antonín  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18960  |y Plný text v Digitální knihovně UTB