Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nawratová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Nováček, Jozef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 53 s.

Cover

LEADER 01191ntm a22003137u 4500
001 zp2537
041 |a cze 
100 1 |a Nawratová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel 
246 |a Adventure travel marketing mix analysis of AKA Travel agency 
260 |c 2006 
300 |a 53 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a analýza 
653 |a cestovní agentura 
653 |a marketing mix 
653 |a analysis 
653 |a travel agency 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Nováček, Jozef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/527  |y Plný text v Digitální knihovně UTB