Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wilczková, Magdalena (Dissertant)
Other Authors: Závodná, Lucie Sára (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 77 s. (87 248 znaků)

Cover

LEADER 01460ntm a22003857u 4500
001 zp25035
041 |a cze 
100 1 |a Wilczková, Magdalena  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY 
246 |a Social Networks Analysis and Their Use for Marketing Purposes in the Company XY 
260 |c 2012 
300 |a 77 s. (87 248 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a Sociální média 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Web 2.0 
653 |a Internetová reklama 
653 |a Internet Marketing 
653 |a Social Media 
653 |a Social Networks 
653 |a Facebook 
653 |a Web 2.0 
653 |a Internet Advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Závodná, Lucie Sára  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23187  |y Plný text v Digitální knihovně UTB