Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolářová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Vašková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 87 s., 15 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01543ntm a22004097u 4500
001 zp2502
041 |a cze 
100 1 |a Kolářová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii 
246 |a Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia 
260 |c 2006 
300 |a 87 s., 15 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a propagace 
653 |a analýza 
653 |a diabetická obuv 
653 |a ortopedická obuv 
653 |a analýza katalogů 
653 |a konkurenční značky 
653 |a cukrovka 
653 |a promotion 
653 |a analysis 
653 |a diabetic shoes 
653 |a orthopaedic shoes 
653 |a cataloque analysis 
653 |a competitor's trademarks 
653 |a diabetes 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2361  |y Plný text v Digitální knihovně UTB