Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hudcová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Masařová, Vanda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 43 s., 1 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01335ntm a22003857u 4500
001 zp2501
041 |a cze 
100 1 |a Hudcová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA 
246 |a Improvement of the marketing mix of customer services for the travel agency SENZA 
260 |c 2006 
300 |a 43 s., 1 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a místo 
653 |a propagace 
653 |a lidé 
653 |a procesy 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
653 |a people 
653 |a process 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Masařová, Vanda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1661  |y Plný text v Digitální knihovně UTB