|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp24982 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Žaroská, Eliška
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální
|
| 246 |
|
|
|a Current Trends in Substantive Learning at Special Education Schools
|
| 260 |
|
|
|c 2012
|
| 300 |
|
|
|a 73 s., 6 s příloh
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a mentální retardace
|
| 653 |
|
|
|a speciální škola
|
| 653 |
|
|
|a rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální
|
| 653 |
|
|
|a školní vzdělávací program
|
| 653 |
|
|
|a věcné učení
|
| 653 |
|
|
|a intellectual disabilities
|
| 653 |
|
|
|a a special elementary school
|
| 653 |
|
|
|a Framework Education Programme for Elementary Education of Pupils with Special Educational Needs
|
| 653 |
|
|
|a School Education Programme
|
| 653 |
|
|
|a functional daily living skills
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Hrbáčková, Karla
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/19196
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|