Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žaroská, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 73 s., 6 s příloh

Cover

LEADER 01541ntm a22003617u 4500
001 zp24982
041 |a cze 
100 1 |a Žaroská, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální 
246 |a Current Trends in Substantive Learning at Special Education Schools 
260 |c 2012 
300 |a 73 s., 6 s příloh 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a mentální retardace 
653 |a speciální škola 
653 |a rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální 
653 |a školní vzdělávací program 
653 |a věcné učení 
653 |a intellectual disabilities 
653 |a a special elementary school 
653 |a Framework Education Programme for Elementary Education of Pupils with Special Educational Needs 
653 |a School Education Programme 
653 |a functional daily living skills 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19196  |y Plný text v Digitální knihovně UTB