Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dočkálková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Juřenová, Andrea (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 57s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01701ntm a22004337u 4500
001 zp2498
041 |a cze 
100 1 |a Dočkálková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o. 
246 |a A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the SPICE BELLS design line. 
260 |c 2006 
300 |a 57s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a Promotion plan 
653 |a SWOT analysis 
653 |a goals of promotion plan 
653 |a budget 
653 |a promotion strategy 
653 |a media mix 
653 |a other recommendations 
653 |a evaluation of promotion plan 
653 |a Reklamní plán 
653 |a situační analýza 
653 |a cíle reklamní kampaně 
653 |a rozpočet 
653 |a reklamní strategie 
653 |a výběr médií 
653 |a jiná doporučení 
653 |a vyhodnocení reklamní kampaně 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juřenová, Andrea  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1001  |y Plný text v Digitální knihovně UTB