Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čerešníková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Chromý, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 51 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01511ntm a22003857u 4500
001 zp2497
041 |a cze 
100 1 |a Čerešníková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie 
246 |a Product marketing mix of slivovitz and pear brandy and their mutual synergie 
260 |c 2006 
300 |a 51 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek a jeho životní cyklus 
653 |a cenová politika 
653 |a distribuční systém 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a synergický efekt 
653 |a marketing mix 
653 |a product and its life cycle 
653 |a price policy 
653 |a distribution system 
653 |a marketing communication 
653 |a synergie effect 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chromý, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/672  |y Plný text v Digitální knihovně UTB