Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Závodský, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Brišová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 74 s.,

Cover

LEADER 01536ntm a22003377u 4500
001 zp2494
041 |a cze 
100 1 |a Závodský, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh. 
246 |a Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market 
260 |c 2006 
300 |a 74 s., 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a strategické plánování 
653 |a analýza konkurence 
653 |a analýza konečných spotřebitelů 
653 |a závádění nového bio oleje na trh 
653 |a analysisi of teh competitive 
653 |a introduction of bio oil 
653 |a analysis of the conusumers 
653 |a marketing strategic planning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Brišová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2284  |y Plný text v Digitální knihovně UTB