Postavení bilingvního žáka ve školní třídě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roiková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Hladík, Jakub (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 131 s. (37 538 znaků)

Cover

LEADER 01505ntm a22005057u 4500
001 zp24936
041 |a cze 
100 1 |a Roiková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Postavení bilingvního žáka ve školní třídě 
246 |a Position of a Bilingual Pupil in the Classroom 
260 |c 2012 
300 |a 131 s. (37 538 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Bilingvismus 
653 |a žák 
653 |a rodič 
653 |a rodina 
653 |a pedagog 
653 |a výchova 
653 |a vzdělávání 
653 |a kultura 
653 |a identita 
653 |a jazyk 
653 |a komunikace 
653 |a Bilingualism 
653 |a pupil 
653 |a parent 
653 |a family 
653 |a teacher 
653 |a education 
653 |a upbringing 
653 |a culture 
653 |a identity 
653 |a language 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hladík, Jakub  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19561  |y Plný text v Digitální knihovně UTB