Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomečková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Plšek, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 74 s., 7 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01268ntm a22003137u 4500
001 zp2493
041 |a cze 
100 1 |a Tomečková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. 
246 |a The analysis of communication mix of services in the company GEOSTAV s.r.o. 
260 |c 2006 
300 |a 74 s., 7 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a Komunikační mix 
653 |a marketingové aktivity 
653 |a přímí konkurenti 
653 |a The communication mix of services 
653 |a marketing activities 
653 |a direct competitors 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Plšek, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2336  |y Plný text v Digitální knihovně UTB