Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Olej, Marián (Dissertant)
Other Authors: Juřenová, Andrea (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 68 s., 32 s. příloh

Cover

LEADER 01333ntm a22003857u 4500
001 zp2491
041 |a cze 
100 1 |a Olej, Marián  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava 
246 |a The market research of the Tescoma l.t.d. - the North Moravia 
260 |c 2006 
300 |a 68 s., 32 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a Tescoma 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a tabulka 
653 |a graf 
653 |a analýza 
653 |a problém 
653 |a Tescoma 
653 |a market research 
653 |a table 
653 |a graph 
653 |a analysis 
653 |a problem 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juřenová, Andrea  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/695  |y Plný text v Digitální knihovně UTB