Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hradilová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Jurtíková, Michaela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 81 s. (18 432)

Cover

LEADER 01532ntm a22003857u 4500
001 zp24800
041 |a cze 
100 1 |a Hradilová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků 
246 |a Teachers' Approach towards Inclusive Education and Integration of Pupils with Mental Disability and Ways of Educating Such Pupils 
260 |c 2012 
300 |a 81 s. (18 432) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Mentální retardace 
653 |a mentální postižení 
653 |a vzdělávání 
653 |a integrace 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a postoje pedagogů 
653 |a Mental Retardation 
653 |a Mental Disability 
653 |a Education 
653 |a Integration 
653 |a Inclusive Education 
653 |a Teachers' Approaches 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurtíková, Michaela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19929  |y Plný text v Digitální knihovně UTB