Erfolgssteigerung durch Neukundenakquise und ein konsequentes Kundenbindungsprogramm

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pánková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22004217u 4500
001 zp24726
041 |a ger 
100 1 |a Pánková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Erfolgssteigerung durch Neukundenakquise und ein konsequentes Kundenbindungsprogramm 
246 |a How to Increase Company Productivity and Welfare by Acquiring New Customers and Retaining Current Clients 
260 |c 2012 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Neukundenakquise 
653 |a vorhandene Kunden binden 
653 |a Firma 
653 |a Angestellte 
653 |a Ausflugschifffahrt 
653 |a Gewinn 
653 |a Erfolg 
653 |a attracting new customers 
653 |a retaining existing customers 
653 |a company 
653 |a employees 
653 |a cruise 
653 |a gain 
653 |a profit 
653 |a success 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19513  |y Plný text v Digitální knihovně UTB