Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heringešová, Alica (Dissertant)
Other Authors: Darmovzal, Oldřich (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 62 s., 15 s. příloh.

Cover

LEADER 01467ntm a22003377u 4500
001 zp2470
041 |a cze 
100 1 |a Heringešová, Alica  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh 
246 |a Marketing mix analysis during introducing new product Crocamtte by the RACIO, Ltd. on the market 
260 |c 2006 
300 |a 62 s., 15 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015 
653 |a Analýza marketingového mixu 
653 |a analýza konkurence 
653 |a dotazník 
653 |a uvedení nového výrobku na trh 
653 |a The marketing mix analysis 
653 |a the competition analysis 
653 |a the questionnaire 
653 |a new product introduction on the market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Darmovzal, Oldřich  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/257  |y Plný text v Digitální knihovně UTB