Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čechová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Gester, Helga Silke (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 59 s. (70 238 znaků)

Cover

LEADER 01285ntm a22003137u 4500
001 zp24675
041 |a ger 
100 1 |a Čechová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau 
246 |a Common Marketing Strategies in Wine Growing Used in the Regions of South Moravia and Lower Austria. 
260 |c 2012 
300 |a 59 s. (70 238 znaků) 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Vinařské oblasti 
653 |a marketingové strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a wine-growing regions 
653 |a marketing strategies 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gester, Helga Silke  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19128  |y Plný text v Digitální knihovně UTB