Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Cahlová, Leona (Dissertant)
Other Authors Gester, Helga Silke (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageGerman
Published 2012
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description74 s. (76 895 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp24674
041 |a ger 
100 1 |a Cahlová, Leona  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. 
246 |a Marketing Strategies in Tourism: Comparison of Two Hotels in The Ore Mountains and The White Carpathians. 
260 |c 2012 
300 |a 74 s. (76 895 znaků) 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Hotel 
653 |a Krušné hory 
653 |a Bílé Karpaty 
653 |a Marketingová strategie 
653 |a Turismus 
653 |a Hotel 
653 |a Ore Mountains 
653 |a White Carpathians 
653 |a Marketing strategy 
653 |a Tourism 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gester, Helga Silke  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19335  |y Plný text v Digitální knihovně UTB