Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čamajová, Júlia (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 76, (84 809 znakov)

Cover

LEADER 01407ntm a22003617u 4500
001 zp24588
041 |a slo 
100 1 |a Čamajová, Júlia  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků 
246 |a Analysis of Marketing Mix of the Company Gazdík with Focus on Customers Satisfaction 
260 |c 2012 
300 |a 76, (84 809 znakov) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a vzťahy so zákazníkmi 
653 |a prieskum trhu 
653 |a spokojnosť zákazníka 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a relations with customers 
653 |a market research 
653 |a customer satisfaction 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22713  |y Plný text v Digitální knihovně UTB