Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tskitishvili, Maia (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 96. pg. 3 illust.

Cover

LEADER 01509ntm a22004097u 4500
001 zp24481
041 |a eng 
100 1 |a Tskitishvili, Maia  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market 
246 |a Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market 
260 |c 2012 
300 |a 96. pg. 3 illust. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a pronikání na trh 
653 |a makroprostředí 
653 |a polohování 
653 |a globalizace 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a legal background 
653 |a project implementation 
653 |a market penetration 
653 |a macro environment 
653 |a positioning 
653 |a globalization 
653 |a marketing mix 
653 |a potential competitors 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19176  |y Plný text v Digitální knihovně UTB