Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trojáková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 76 s.

Cover

LEADER 01257ntm a22003377u 4500
001 zp24452
041 |a cze 
100 1 |a Trojáková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication of the Company JIŘÍ BLAHA Ltd. 
260 |c 2012 
300 |a 76 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zákazník 
653 |a Marketing 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Komunikační mix 
653 |a Costumer 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a Communications mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22384  |y Plný text v Digitální knihovně UTB