Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Foltýnová, Milena (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01543ntm a22004097u 4500
001 zp24253
041 |a cze 
100 1 |a Foltýnová, Milena  |4 dis 
245 1 0 |a Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o. 
246 |a New Marketing Trends as a Tool for Improving Competitiveness in the Company MEGACOMP CZ s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a online marketing 
653 |a sociální marketing 
653 |a emailový marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a blogy 
653 |a internet marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a online marketing 
653 |a social marketing 
653 |a email marketing 
653 |a social networks 
653 |a blogs 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21721  |y Plný text v Digitální knihovně UTB