Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Masnerová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 64 s.

Cover

LEADER 01354ntm a22003377u 4500
001 zp24248
041 |a cze 
100 1 |a Masnerová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji 
246 |a Effectiveness Analysis of Outdoor and Indoor Digital Advertising in the Zlin Region 
260 |c 2012 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Indoorová a outdoorová reklama 
653 |a digitální marketing 
653 |a velkoplošná obrazovka 
653 |a LCD obrazovka 
653 |a Indoor and outdoor advertising 
653 |a digital marketing 
653 |a LCD screen 
653 |a LED screen 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21639  |y Plný text v Digitální knihovně UTB