Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrlinová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01338ntm a22003617u 4500
001 zp24241
041 |a cze 
100 1 |a Mrlinová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu 
246 |a Analysis of the Attitudes of Consumers Towards Private Labels on the Czech Market 
260 |c 2012 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a privátní značka 
653 |a obchodní řetězec 
653 |a spotřebitel 
653 |a postoj 
653 |a dotazník 
653 |a private label 
653 |a retail chain 
653 |a consumer 
653 |a attitude 
653 |a questionnair 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23017  |y Plný text v Digitální knihovně UTB