The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jaroščáková, Renáta (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 54 s.

Cover

LEADER 01484ntm a22003617u 4500
001 zp24066
041 |a eng 
100 1 |a Jaroščáková, Renáta  |4 dis 
245 1 0 |a The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination 
246 |a The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination 
260 |c 2012 
300 |a 54 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a Čína 
653 |a čínský výjezdní cestovní ruch 
653 |a čínský turista 
653 |a spotřební chování 
653 |a tourism 
653 |a China 
653 |a Chinese outbound tourism 
653 |a Chinese traveler 
653 |a consumer behaviour 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19993  |y Plný text v Digitální knihovně UTB