Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dlabačová, Romana (Dissertant)
Other Authors: Drábková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 54 s. (77 742 znaků)

Cover

LEADER 01249ntm a22003137u 4500
001 zp24054
041 |a eng 
100 1 |a Dlabačová, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Means of Persuasion in British and American Printed Advertising 
246 |a Means of Persuasion in British and American Printed Advertising 
260 |c 2012 
300 |a 54 s. (77 742 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inzeráty 
653 |a přesvědčování 
653 |a verbální a neverbální prostředky 
653 |a advertisements 
653 |a persuasion 
653 |a verbal and nonverbal means 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Drábková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20146  |y Plný text v Digitální knihovně UTB