Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Raková, Anna (Dissertant)
Other Authors: Slaný, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 106 (112 118)

Cover

LEADER 01390ntm a22003617u 4500
001 zp24037
041 |a cze 
100 1 |a Raková, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu 
246 |a Marketing Strategy Project of Private Institutions for Reproductive Medicine 
260 |c 2013 
300 |a 106 (112 118) 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a asistovaná reprodukce 
653 |a neplodnost 
653 |a marketing 
653 |a marketingové strategie 
653 |a zahraničí 
653 |a assisted reproduction 
653 |a infertility 
653 |a marketing 
653 |a marketing strategies 
653 |a foreign countries 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Slaný, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23905  |y Plný text v Digitální knihovně UTB