Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vláčilová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 113 s.

Cover

LEADER 01647ntm a22004337u 4500
001 zp24015
041 |a cze 
100 1 |a Vláčilová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU 
246 |a Project about Marketing Plan of Valero, s.r.o. gains a New Segment of the Market outside of the EU Subsidy Funds 
260 |c 2012 
300 |a 113 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a segment 
653 |a strategický marketingový plán 
653 |a PEST analýza 
653 |a matice GE 
653 |a matice BCG 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a rizika 
653 |a segment 
653 |a strategic marketing plan 
653 |a PEST analysis 
653 |a GE matrix 
653 |a BCG matrix 
653 |a Porter's model of 5 competitive forces 
653 |a SWOT analysis 
653 |a risk 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18857  |y Plný text v Digitální knihovně UTB