Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tkadlčíková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01799ntm a22004817u 4500
001 zp24014
041 |a cze 
100 1 |a Tkadlčíková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy 
246 |a Marketing Communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy 
260 |c 2012 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskový sektor 
653 |a neziskové organizace 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a public relations 
653 |a reklama 
653 |a přímý marketing 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a non-profit-making sector 
653 |a non-profit-making organizations 
653 |a marketing of services 
653 |a marketing communication 
653 |a promotion 
653 |a public relations 
653 |a advertisement 
653 |a direct marke-ting 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19375  |y Plný text v Digitální knihovně UTB