Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sekaninová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 121 s.

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp24011
041 |a cze 
100 1 |a Sekaninová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o. 
246 |a Project of Marketing Strategy for GEOVAP, spol. s r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 121 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingové řízení 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketing B2B a B2G 
653 |a Marketing management 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing in services 
653 |a B2B and B2G marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18691  |y Plný text v Digitální knihovně UTB