Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Půčková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 95 s. (101 812 znaků)

Cover

LEADER 01361ntm a22003617u 4500
001 zp24007
041 |a cze 
100 1 |a Půčková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák 
246 |a The Project of Uses Social Networks to Marketing Promotion Wine Cellar Skalák 
260 |c 2012 
300 |a 95 s. (101 812 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a propagace 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a vinný sklep Skalák 
653 |a marketing 
653 |a promotion 
653 |a social network 
653 |a Facebook 
653 |a wine cellar Skalák 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18957  |y Plný text v Digitální knihovně UTB