Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balák, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 146 s.

Cover

LEADER 01512ntm a22004097u 4500
001 zp23996
041 |a cze 
100 1 |a Balák, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, přízpěvková organizace 
246 |a Marketing Management Project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations 
260 |c 2012 
300 |a 146 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingová analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a lázeňství 
653 |a Lázně Hodonín 
653 |a indikační skupiny 
653 |a Marketing management 
653 |a marketing analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a spa industry 
653 |a Lázně Hodonín 
653 |a indication groups 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19508  |y Plný text v Digitální knihovně UTB