Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Raška, Stanislav (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 104 s. (22 345 znaků)

Cover

LEADER 01486ntm a22003857u 4500
001 zp23973
041 |a cze 
100 1 |a Raška, Stanislav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o. 
246 |a The Project of Implementation of Marketing Communication at MP klasik, s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 104 s. (22 345 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a reklama 
653 |a osobní prodej 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a advertisement 
653 |a personal selling 
653 |a project of marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23237  |y Plný text v Digitální knihovně UTB