Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Poláková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
B2B
Physical Description: 107 s. (142 020 znaků)

Cover

LEADER 01330ntm a22003377u 4500
001 zp23970
041 |a cze 
100 1 |a Poláková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. 
246 |a Marketing Communication Project in the Company PILANA Wood s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 107 s. (142 020 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a B2B 
653 |a komunikační mix 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a marketing communication 
653 |a B2B 
653 |a communication mix 
653 |a project of marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19142  |y Plný text v Digitální knihovně UTB